Η JBL επιστρέφει… Start Together, JBL Forever!

Ο θρυλικός ήχος της JBL είναι μαζί μας σε όλες τις νέες μας αρχές, στη νέα εποχή!

Στην νέα καμπάνια “Back to…” προτιμήσαμε να αφήσουμε την έννοια “επιστροφή στην καθημερινότητα” και να εστιάσουμε στην έννοια “νέο ξεκίνημα”.

Οι τέσσερις πρωταγωνιστές της νέας καμπάνιας,  ο κάθε ένας με διαφορετικές δραστηριότητες και διαφορετικά ενδιαφέροντα,  ξεκινούν νέα χόμπι, νέες συνήθειες και βάζουν νέους στόχους,  πάντοτε παρέα με τα θρυλικά gadgets της JBL!  Συναντιούνται την πρώτη ημέρα στο σχολείο,  ανακαλύπτουν νέες γωνιές στην πόλη, στήνουν αυτοσχέδια parties  στο σπίτι ή στο δρόμο, παίζουν games με τις ώρες,  μελετούν ή εξελίσσουν την καριέρα τους.

Μαζί τους, πρωταγωνιστές είναι τα True Wireless ακουστικά Wave Series, τα headphones Tune 660NC & 760NC, τα Gaming ακουστικά Quantum 350 & Quantum TWS,   τα Bluetooth mini Speakers Go Essential και Go 3, τα αδιάβροχα Bluetooth ηχεία υψηλών επιδόσεων Charge 5, Flip 6 & Boombox 2 και το εντυπωσιακό σε μέγεθος και ποιότητα ήχου PartyBox 710.

Κι επειδή μερικά πράγματα κρατούν για πάντα, η JBL δεν κλείνει τα αυτιά στο θρυλικό παρελθόν.

Έτσι, στη νέα καμπάνια συνδυάστηκαν γεγονότα, παγκόσμιες ημέρες,  αλλά και εορτασμοί, φτιάχνοντας το ημερολόγιο της νέας σεζόν.  Κάθε ημέρα γίνεται μια θρυλική μέρα και το soundtrack  που τη συνοδεύει οφείλει να ακούγεται με θρυλικό ήχο, διότι από το πρωί…

START TOGETHER

JBL FOREVER

 

Δείτε περισσότερα εδώ:

Home | JBL (jblgreece.gr)

 @jbl_greece

 JBL Greece

#start_together #JBL_forever

Credits

Agency: Veesion

Photographer: Παναγιώτης Μάλλιαρης

Videographer: Αλέξανδρος Λαζαρίδης

Models: The Legion MGT

 

 

Σχετικά με την  WaveMotion Α.Ε.

H WaveMotion είναι Ανώνυμη εισαγωγική Εταιρεία προϊόντων τεχνολογίας, εδρεύει στην Αθήνα και δραστηριοποιείται στο χώρο των smart electronics, της υψηλής τεχνολογίας, του ήχου και της εικόνας. H λέξη WaveMotion μας παραπέμπει σε λέξεις όπως: ήχος, φως, εικόνα, δύναμη, ταχύτητα, διασκέδαση. Όπως τα κύματα κινούνται διαρκώς και με ταχύτητα, με τον ίδιο τρόπο εξελίσσεται η τεχνολογία στον ήχο, την εικόνα, τις τηλεπικοινωνίες, την πληροφορική. Σκοπός της WaveMotion είναι η παροχή -στην Ελληνική αγορά- προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας, τα οποία συνδυάζουν την Τεχνολογία Αιχμής με την Αισθητική και το Μοντέρνο Σχεδιασμό. Σήμερα, η WaveMotion διανέμει επίσημα στην ελληνική αγορά τα παρακάτω διεθνή brand names, τα οποία κατέχουν ηγετικές θέσεις στον τομέα δραστηριότητάς τους όπως harman/kardon, JBL, Cambridge Audio, Q Acoustics, QED, Goldring, rapoo, Νative Union, Livall.

Σχετικά με τη VEESION (www.veesion.gr)

H ανεξάρτητη διαφημιστική εταιρεία VEESION δημιουργήθηκε το 2020 κατά τη διάρκεια του lockdown. Ανοιχτή στις προκλήσεις και στις συνεργασίες, είναι creative partner σε εταιρείες της Ελλάδας και των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, προσφέροντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες επικοινωνίας: Advertising, Branding, Digital & Social Media, Brand Experience, Video Content, Guerrilla & Growth Hacking Marketing. Η VEESION επενδύει διαρκώς σε ταλαντούχους ανθρώπους με εξαιρετικό χαρακτήρα, σε νέες τεχνολογίες και στην εκπαίδευση. To DNA της VEESION αποτελείται από 4 βασικά στοιχεία: Καινοτομία, δημιουργικότητα, ενσυναίσθηση και αποτελεσματικότητα.

Σχετικά με την  HARMAN

Η HARMAN (harman.com) σχεδιάζει και κατασκευάζει  προϊόντα και λύσεις για αυτοκινητοβιομηχανίες, καταναλωτές και επιχειρήσεις παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων των συνδεδεμένων συστημάτων αυτοκινήτων, των προϊόντων ήχου και εικόνας, των λύσεων αυτοματισμού επιχειρήσεων και υπηρεσίες που υποστηρίζουν το Internet of Things. Με κορυφαίες μάρκες, όπως τα AKG®, Harman Kardon®, Infinity®, JBL®, Lexicon®, Mark Levinson® και Revel®, η HARMAN θαυμάζεται από τους λάτρεις ήχου, τους μουσικούς και τους χώρους διασκέδασης σε όλο τον κόσμο. Περισσότερα από 50 εκατομμύρια αυτοκίνητα στο δρόμο σήμερα είναι εξοπλισμένα με συστήματα HARMAN ήχου. Οι υπηρεσίες λογισμικού μας στηρίζουν και είναι συμβατές  με  δισεκατομμύρια κινητές συσκευές και συστήματα που είναι συνδεδεμένα, ενσωματωμένα και ασφαλή σε όλες τις πλατφόρμες, από την εργασία στο σπίτι μέχρι το αυτοκίνητο και το κινητό. Η HARMAN απασχολεί περίπου 30.000 εργαζόμενους σε όλη την Αμερική, την Ευρώπη και την Ασία. Τον Μάρτιο του 2017, η HARMAN έγινε θυγατρική της Samsung Electronics Co., Ltd.

Recent Posts

Αθήνα – 30 Απριλίου 2024. – Το Πάσχα πλησιάζει και φέρνει μαζί του αξέχαστες οικογενειακές στιγμές, ανοιξιάτικες εξορμήσεις και μεγάλα

Αθήνα, Μάρτιος 2024 – Η WaveMotion A.E., Επίσημος Διανομέας της JBL για την ελληνική αγορά λανσάρει το νέο Bluetooth ηχείο

Στην επέτειο της Ημέρας της Γυναίκας, η Harman/Kardon σε καλεί να ανακαλύψεις ένα μοναδικό επίπεδο ηχητικής απόλαυσης με το Bluetooth